mY cHenTa HaTi..

Daisypath Anniversary tickers

mY YaYa..

Lilypie Third Birthday tickers

mY aiSy

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Air Asia Free Seat...

Salamss to all... Just nak share ngan korang sumer yang aku dah BERJAYA membooking tiket air asia.. yeeeehuuuuu.... tapi xder la g tahun ni... lagi setahun baru dapat g.. kalau umur panjang, insyaAllah... Yang penting aku dah berjaya menembusi FREE SEAT tu... huhu... xder la g mana pon.. g langkawi jek.. mesti korang kater, balik2 langkawi.. my hubby la ni.... aku teringin nak g Sabah.. Katenyer x bessshhhh.. Langkawi berganda2 bessshhhh... so, aku pon tabahkan hati untuk membooking tiket ke langkawi.. yang penting naik BELOOONN.... my dear yaya this year x dapat naik belon la as a besday present, ibu x sempat nk rembat free seat last year.. xper, naik ayah je ek.. huhu.. Bermula hari ini, kenela aku menabung tuk bershopping2 di sana.. punyer la semangat aku ni.. kalau tabung x penuh, bank bergerak aku ader (my Hubby).. hehhehe.... k la, kengkawan, nak sambung kojo, mentang2 'papa' xder, sokmo aku merembat free seat.. x sia2 usaha aku mencuber dari kul 12 mlm 18 Mei 2010.. hehhehe

1 Response to "Air Asia Free Seat..."

  1. Atia Adina says:
    July 6, 2010 at 10:51 PM

    wow...syok ar...mesti murah...ad nak g langkawi bulan 11 nanti...try tgk air asia...gi balik utk 2 orang rm600...mahal ler...nak pegi reramai...kami decide naik kete jer lah...

    -ad-

Post a Comment